keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Pitkästä aikaa! (:

Heipsun! Nyt taas pitkästä aikaa ilmaannun tänne. Tässä on nyt ollut sata tuhat ja kuussataa muuta asiaa tässä + laiskuus :D

Elielieli sillon kesäkuun puolessa välissä oltiin Husössä leireilemässä, ja Ralliponi oli oikein mallikaasti koko viikon (: Sen leirin aikana oli Piia Pantsun valmennus, joka meni ihan supersupersupersuper hyvin! parhain poni! (: Paikat löyty esteille, poni anto mun kattoo niitä paikkoja JA SE EI KIELTÄNY KERTAAKAAN, tai edes harkinnut! Vaikka otettiinkin ahtaan 3 askeleen väliin 4 askelta- poni silti lähti ihan intopiukeena hyppäämään (:
Toivon mukaan tätä lisää :D
Alhaalla tästä tapahtumasta videoo (:

Sitten sitten sitten... seuraava merkittävä tapahtuma oli sen viikonlopulla, 24.6 juhannus jussit dumissa. Noh. Vettä oli satanut jo kivan aikaan, ja verkka oli tietty maneesissa, niin ei ehtiny ottaa mitään tuntumaa siihen pohjaan. Verkassa poni oli kuin ihmisen mieli; kääntyi, hyppäsi, pelasti hölmöä tuuppaavaa ratsastajaa ja oli innoissaan :3 Radalle kun päästiin, niin poni selvästi arasteli pohjaa, lähti ihan hyvin eteen jne, mutta kun alettiin tulla esteen luo, huomasin ponista ihan, ettei se kokenut fiksusksi hypätä. Mokoma rinsessa :D
Eli mentiin siitä vasta kolmannella yrittämällä yli, puomia hipoen. Poni hyppäs senkin kerrran varovaisesti ja ihan jotenkin henkisesti kauhuissaan.
Vähän ikävä mieli tästä ekasta kisasta saikun jälikeen jäi, mutta pieksämäelle 15.7 mennään korjaamaan tilanne (:

Sittenmin olen ponia itsenäisesti ratsastellut, ja tänään + eilen oli Sadun valmennusta. Eilen poni sikaili, kuten pari päivää sitä ennenkin. Sillä on kiima. Mutta tänään tosin käyttäytyi ihan fiksusti. Kyllä se oli jännää, kun mentiin avoja ja sulkuja, kun ei meinannu poni millään siirtää somaa ahteriaan. Hirvee vinkuminen ja potkiminen ja pään ravistus, mutta mitään ei meinannut tapahtua :D

Loppua kohden sekin alkoi sujua jo mallikkaammin! VIHDOIN olen oppinut hyödyntämään monia ponin heikkouksia vahvuuksina, kuten ruutienergiaa laukan jälkeen -vahvalla istunnalla, se on parasta liikettä ja muotoa ja takajalkoja mitä ponista löytyy! Kyllä mä olen niin iloinen siitä, miten paljon on tapahtunut vuodessa (: BTW, kohta onpi vuosipäivä!

Haikeita fiiliksiä alkaa poni jo herättää, vaikka se mulle jää hamaaseen tulevaisuuteen asti (: Kuitenkin se oli alusta asti tiedossa, että ei Ralliponi "riitä" minulle kovin pitkään.... Tästä lisää ihan omassa postauksessa!

Husöstä (:




Kyllähän silläkin silakalla on liikettä :-D

Siinä rataa jota hypättii pantsussa (: Korkeudet ei päätä huimaile, mutta poniin olen ultrahypermegaybertyytyväinen!

2 kommenttia: